Szótár
Banner
A banner vagy másnéven reklámcsík, egy weboldalon elhelyezett hirdetéstípus. Tartalmai általában olyan grafikus elemek mint képek, videók, animációk, illetve különböző figyelemfelkeltő szövegek.
Bővebben »CPC
A CPC az angol cost-per-click kifejezésből ered, ami kattintásonkénti költséget jelent. Ez a mutató jelzi, hogy mennyit kell fizetnünk egy látogató megszerzéséért.
CTA
A Call To Action szavak rövidítését jelenti, amit magyarra úgy fordíthatnánk, hogy “cselekvésre ösztönzés”. A hirdetések és a honlapok egy nagyon fontos eleméről beszélünk, ezért ezzel a fogalommal sűrűn találkozhatsz az online marketing kapcsán.
Bővebben »CTR
A CTR az angol “click-through-rate” kifejezés rövidítése ami annyit tesz: átkattintási arány. Az átkattintási arány azoknak a látogatóknak a százalékos aránya, akik rákattintanak az általunk megjelenített hirdetésre.
Bővebben »Google Shopping
A Google Shopping egy hirdetési megoldás a Google Ads rendszerében, amely a találati lista tetején feltünteti a felhasználó által keresett termékeket árral, képpel, és a bolt nevével ellátva. Ez a hirdetési tipus az e-kereskedelemmel rendelkező cégeknek nyújt lehetőséget, hogy megmutassák termékeiket.
Bővebben »Konverzió
A konverzió az online marketing egyik legfontosabb kifejezése. Ez a kifejezés magába foglal minden olyan a weboldalon egy látogató által végrehajtott műveletet, amely a vállalkozás számára jelentőséggel bír. Két fajta konverziót különböztetünk meg: mikro,- és makrokonverziót.
Bővebben »Landing oldal
A landing olda az angol landing page kifejezés magyarosított változata. A webhelynek azon oldalát jelenti, ahova érkezik a látogató ha rákattint egy hirdetésre, e-mailben elküldött linkre, facebookon megosztott posztra, vagy bármilyen más tartalomra. Landing oldalnak a webhely bármely oldala beállítható, akár a kezdőlap is.
Bővebben »Remarketing
A remarketing jelentése, hogy olyan látogatókra indítunk célzott hirdetéseket, akik korábban már jártak a weboldalunkon, vagy használták a mobil applikációnkat.
Bővebben »