Szótár

BCGKLR
B

Banner

A banner vagy másnéven reklámcsík, egy weboldalon elhelyezett hirdetéstípus. Tartalmai általában olyan grafikus elemek mint képek, videók, animációk, illetve különböző figyelemfelkeltő szövegek.

Bővebben »
C

CPC

A CPC az angol cost-per-click kifejezésből ered, ami kattintásonkénti költséget jelent. Ez a mutató jelzi, hogy mennyit kell fizetnünk egy látogató megszerzéséért.

CTA

A Call To Action szavak rövidítését jelenti, amit magyarra úgy fordíthatnánk, hogy “cselekvésre ösztönzés”. A hirdetések és a honlapok egy nagyon fontos eleméről beszélünk, ezért ezzel a fogalommal sűrűn találkozhatsz az online marketing kapcsán.

Bővebben »

CTR

A CTR az angol “click-through-rate” kifejezés rövidítése ami annyit tesz: átkattintási arány. Az átkattintási arány azoknak a látogatóknak a százalékos aránya, akik rákattintanak az általunk megjelenített hirdetésre.

Bővebben »
G

Google Shopping

A Google Shopping egy hirdetési megoldás a Google Ads rendszerében, amely a találati lista tetején feltünteti a felhasználó által keresett termékeket árral, képpel, és a bolt nevével ellátva. Ez a hirdetési tipus az e-kereskedelemmel rendelkező cégeknek nyújt lehetőséget, hogy megmutassák termékeiket.

Bővebben »
K

Konverzió

A konverzió az online marketing egyik legfontosabb kifejezése. Ez a kifejezés magába foglal minden olyan a weboldalon egy látogató által végrehajtott műveletet, amely a vállalkozás számára jelentőséggel bír. Két fajta konverziót különböztetünk meg: mikro,- és makrokonverziót.

Bővebben »
L

Landing oldal

A landing olda az angol landing page kifejezés magyarosított változata. A webhelynek azon oldalát jelenti, ahova érkezik a látogató ha rákattint egy hirdetésre, e-mailben elküldött linkre, facebookon megosztott posztra, vagy bármilyen más tartalomra. Landing oldalnak a webhely bármely oldala beállítható, akár a kezdőlap is.

Bővebben »
R

Remarketing

A remarketing jelentése, hogy olyan látogatókra indítunk célzott hirdetéseket, akik korábban már jártak a weboldalunkon, vagy használták a mobil applikációnkat.

Bővebben »
ÜGYFELEINK N VÉLEMÉNYE

klikk me baby

  • Kállay Imre

    Egy külső szemlélő is rögtön felfedezi, jó helyre jött hozzátok. Örülök a találkozásnak és remélem, ez a találkozás egy közös együttműködés első lépcsőfoka volt.

    Kállay Imre, Kállay Autó (Ford Szaküzlet)
  • Oroszi Imre

    Örülök, hogy Danival dolgozhatok együtt. Felkészültségével és tapasztalatával segített elindítani, amiket hiányosságnak éreztem. Kellemes hangulatban, de célratörően teltek a mentorálások. Ajánlom a mentorálást azoknak, akik profi iránymutatás mellett szeretnék fiókjaikat kezelni. Nem véletlen, hogy folytatom a mentorálást hosszabb távon. :)

    Oroszi Imre, AgroOroszi
  • Csongrádi Eszter

    Tetszett a konzultáció! Sok újdonságról értesültünk, tanultunk. Ezekből párat már aznap meg is valósítottunk, ami nagyon szuper! Köszönöm még egyszer!

    Csongrádi Eszter, németADÓ
  • Lukács Beáta

    Nagyon örülök, hogy a Klikkmarketingre bíztam a hirdetési fiókjaink kezelését, nagyon elégedett vagyok velük. A kapcsolattartónk mindig elérhető, azonnal reagál a kéréseinkre. Sőt, proaktívan gyakran előttünk jár. Ráadásul a stratégiában is hasznos, építő tanácsokat ad, azokat közösen dolgozzuk ki.

    Lukács Beáta, SimpleJob